mandag 1. september 2008

Dagen i dag

Føler jeg begynner å bli Forkjølet,huff kjedlige greier,men ,men det går vel over snart..I dag skal jeg fortsette med å legge inn slekt fra Sør-Odal har virkelig mye Odal, både fra Nor og Sør fra både Mor å Farsiden min.Er nok mye Indianer blod i meg,Ugg ugg..Ellrs må jeg jo innom både Facebook og Nettby,Nettby har jo mange slektsforskere i slekt gruppene sine.Senest i går snakket jeg med en hyggelig Mann på 61 år fra Skedsmokorset som ikke hadde vert medlem av Dis så lenge,men som alikevel hadde drevet lenge med forskning.Sa han måtte komme inn på Dis Chat ,uansett så er det ingen grupper som slår Dis Chaten alltid trivlige å hjelpsomme persjoner der å i alle aldre.Grrr virkelig iskaldt her inne altså, eller er det Forkjølsen som biter slik,jaja pledd er en bra oppfinnelse.I dag blir det nok Makaroni form til middag her i huset er jo bare meg å Tonje,Gubben skal jo ikke ha slik ferdigtyggd mat som han kaller det,så da er det kjekt å ha på ukedagene når han er på jobb.

2 kommentarer:

Vidar Øverlie sa...

Hei Jane

Og jeg som trodde at "alle" i Odalen emigrerte til New Zealand. Godt at noen ble igjen. Dersom du leter etter noen derfra som emigrerte til New Zealand så må du bare si ifra. Kanskje finner vi noe.

Jane's ymse side sa...

Takker for den Vidar.Jeg vet det er noen som reiste dit,men har ikke kommet på dem ennå i forskninga mi.Kjempeflott jeg tar kontakt jeg når jeg finner ut hvem :)