søndag 19. oktober 2008

litt blogg igjen

Ikke noe nytt skjedd ved di håpløse anene mine,men en vakker dag,vel ja. Drømmer må en ha,og håpet.Fant foresten den ene Pipipen min død i buret sitt i dag,stakkars Ruska hun ble 9 år gammel hun en grønn undulat,så nå sitter Rusken igjen alene i buret sitt å sturer huff,ikke morro,en blir så glad i dyrene sine uansett hvordan dyr det er,vet Ruska ikke led hun spiste å kvittret å virket så fornøyd på morgenen i dag,fant henne nå i kveld helt stiv i bunnen på buret.Så nå må vi ut å få kjøpt ei ny dame til Rusken så han ikke sturer seg ihjel..Fra det ene til det andre,kjenner jeg er sinna og skuffet over familien om dagen ,flere har lovet å sende info til meg,men har jeg motatt noe da nei,sendte skjema som dem skulle fylle ut var vel i fjor i disse tider vel.purrer å purrer jada dem skal få tatt det.Di vet di har vert sene osv,skal bare finne tid til å sette seg ned med det først.Snakk om aktiv familie da 1 år på å få satt seg ned ,grrrr..Greie sjøl jeg, krøsser ikke møkk....Ellers har vi vert hos Sønn og Svigerdatter og Lille Celina i dag,begynner å bli stor jente,smiler skratter,og snakker,er så nusselig atte,"smelt"

Ingen kommentarer: