mandag 8. september 2008

Barnevakt for Celina

I helgen var jeg Barnevakt for Celina,Kenneth og Hege flyttet inn i ny bolig 3 dager før Celina ble født så der har det meste stått på hode frem til nå.Ikke bare bare,å flytte å rydde i den forferdelige varmen som vi hadde da dem flytta inn,trodde vi skulle få heteslag,aldrig mer flytting i en slik varme grufult var det.Men dem har vert heldige med boligen den ligger i 2 etg her i Mysen Leiligheten er på 140 kvm med egen inngang kr 5500 pr mnd,Det er kjempe billig med dagens leiepriser,leiligheten er også pusset opp..Må si jeg har merket at jeg begynner å dra på årene huff tenk at jeg kan si noe sånt,men en merker at det er lenge siden en har hatt ansvar for små nurk.Celina er jo bare så kjempe søt,2 ganger om natten våknet henne å skulle ha mat og tørr bleie,er vel rett før henne sover igjennom natta nå vel,ellers har vi Sunget masse,huff stakkars barn,koset masse og vert ute å gått tur,lufte Bestemor litt vøtt hehe,Celina er nå akuratt 1 mnd gammel.Dette var et engangstilfelle da, jeg liker ikke å passe henne når hun er så liten,trenger Mamma'n og Pappa'n sin veldig slik i starten pga stemmen,lukten,varmen M.M.men nå er det i vertfall blitt i orden hjemme hos dem,Skal bli kjempe morro å følge henne i årene fremover....

Ingen kommentarer: