tirsdag 2. september 2008

Håpløst

Jada,hva skjer etter at en starter på'n igjen med å lete etter slektninger etter Sommeren,hmmm joda det består så klart helt automatisk av å lete etter di mest håpløse,en får dem liksom ikke ut av Hodet..Gå vidre sier noen fanken ikke lett det ass,låst seg helt i tankefeltet mitt disse helsikes håpløse persjonene..Finnes jo ikke noen steder mine 3 tipper Ole Jensen Holm gm Ane Erichsdatter Berg viet i Domkirken Trondheim 16.12.1814.Jada å det var liksom så langt jeg kom bakover med disse.Finner ikke ut hvor disse kom i fra uansett hvor en jeg leter grrrr,Det som kan bli litt morro her med denne familien er jo at dems Sønn Nikolai Edvard Jensen f 1817 fikk en løsunge på Hundorp altså med min tip tip Odemor,Så noen kanskje sitter der ute et sted å ikke hvet om det.Å jeg er av en kjempe bigg etterslekt av han hehe...Nikolai Edvard Jensen ble gift med ei Ane Marie Dahl f 1811 fra Bergen,Altså giftet han seg med henne 12 aug 1864 i Domkirken, Bergen, Hordaland 6 år etter han satte barn på min Tip tip Oldemor.Etter hva som ble sakt så bare stakk han fra Hundorp han etter at han hadde satt Tipp tipp på Tjukken,hadde vist aldrig kontakt.Lang avstand det fra Trondheim-Hundorp han hadde vist feriert der av en eller annen grunn...Vel en vakker dag så håper jeg jeg finner ut av dette.Det samme er med Han pokkers Carl Fredrik Danielsen/ Carl Fredriksen blæ ikke lett å holde Tunga rett i munnen,når en blir oppgitt.. leter å leter men finner ikke svaret...Men en vakker Dag Kanskje,Som Steinbukk er jeg sta å egen så filler'n ass jeg gir meg ikke.....Liv S det er bare å passe på at du har lageret fult av Tålmodighetsmedisin,du hvet jeg vill trenge di sendingene dine....

Ingen kommentarer: