torsdag 11. september 2008

Let å du skal IKKE finne......

Nja skjer i grunnen lite om dagen leter å leter etter disse Berg og Holm folka som gifta seg i Trondheim da,men hvor dem kom i fra skal Gudene vite.Har vel snart pløyd igjennom det som finnes av Kirkebøker,og Folketellinger,på Nett og det som finnes å lete i.På leting etter spor,men nei finner ikke noe,Har etterlysninger ute etter dem alle steder,men ingen kjenner vist disse.Føler meg veldig ensom igrunnen jeg,Snufs..Har en Slekt som ingen kjenner til di fleste steder,kun i Hedmark det som jeg har treff med noen.Ja,ja greit med Indianerblod men jeg vil vidre også ikke bare lete i Odal hele tiden.Danmark,Tyskland,Sverige tengte jeg at jeg skulle vente med,ta Norge først som jeg kjenner til,selv om jeg jeg syntes Geografi er noe herk til tider da...Er jo håpløst vøtt ta dine nermeste først ja,hmmm lettere sagt en gjort det,når det er forsvinning allerede ved tipoldeforedrene mine.Men F...heller,jeg gir meg så pokker ikke, selv om det kan være fristende til tider,det er jo så morro når en finner bare bittelittebitt som meg tross alt alikevel..

Ingen kommentarer: